Yaşlı Bakım
 
    Yaşlı Bakım e-Sertifika Programı kapsamında katılımcıların temel yaşlı bakım hizmetlerinin ilke ve uygulamalarını öğrenmelerinin yanı sıra program sonunda evde yaşlı bakımına hakim olmaları ve yaşlılarda görülen stres ve çatışmayı yönetecek bilgiye sahip olmaları hedeflenmiştir.
Yaşlı Bakım e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış Anadolum eKampüs Sistemi üzerinden erişilebilen PDF formatındaki ders kitaplarından ve internet ortamında verilen hizmetlerden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.
Kayıt bedeli 550 TL’dir.
Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir.
Kimler Katılabilir ?
Yaşlı Bakım e-Sertifika Programına evde ya da herhangi bir kurum/kuruluşta yaşlı bakımı üstlenen ve yaşlı bakımı konusunda derinlemesine bilgi sahibi olmak isteyen herkes katılabilir.
Değerlendirme
Yaşlı Bakım e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.
Yaşlı Bakım e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.
Sertifika
 
        Yaşlı Bakım
Diğer Programlar
 
                        Bahçe Tarımı e-Sertifika Programı ile toprak ve bitkilerin temel özellikleri, elementleri, sorunların giderilmesi gibi konularda bir bi...
 
                        Girişimcilik e-Sertifika Programı kapsamında; işletme yönetimi, iş planı ve girişimcilik ve iş kurma hakkında güncel bilgiler aktarılarak...
 
                        Finansal bilgi sistemi ve envanter işlemlerinden, karın belirlenmesinde kullanılan temel yaklaşımlara, finansal tablolar ve analizi ile paranın zam...
 
                        İşletmelerde Bilgi Yönetimi I Sertifika Programı kapsamında; işletme bir sistem olarak ele alınmıştır ve işletme bilgi sistemleri formasy...
