Menu

Pazarlama İletişimi

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programı ile reklamdan halkla ilişkilere, promosyonlardan sosyal medyaya değin kurumların ikna edici tüm iletişim çabalarına ilişkin katılımcılara bilgi birikimi kazandırmak amaçlanmaktadır.

Pazarlama İletişimi e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış Anadolum eKampüs Sistemi üzerinden erişilebilen PDF formatındaki ders kitaplarından ve internet ortamında verilen hizmetlerden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 250 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 125 TL'dir.

Kimler Katılabilir ?

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programı, pazarlama iletişimi konusunda bilgi sahibi olmak isteyen girişimcilere, işletmecilere, reklam, halkla ilişkiler ve sosyal medya ajanslarında yeni çalışmaya başlayıp bir pazarlama iletişimi temeli oluşturmak isteyenlere yöneliktir. 

Değerlendirme

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

Pazarlama İletişimi

Diğer Programlar

Program Başlığı
Habercilik
Habercilik

Katılımcılara çeşitli medya kuruluşlarında haber değeri yaratacak söyleşiden fotoğrafa haber içeriğine etki eden unsurlar, medya...

Program Başlığı
Kültürel Miras Uzmanlığı
Kültürel Miras Uzmanlığı

Kültürel Miras Uzmanlığı e-Sertifika Programı ile turist rehberlerinin ve turist rehberi adaylarının kültürel miras konularında...

Program Başlığı
İngilizce B1 Düzeyi (Cambridge PET)
İngilizce B1 Düzeyi (Cambridge PET)

İngilizce Sertifik...

Program Başlığı
Perakendeciliğe Giriş
Perakendeciliğe Giriş

Perakendeciliğe Giriş Sertifika Programı kapsamında; perakendeciliğe giriş, tüketici davranışları, mağaza atmosferi konularında güncel bi...