Menu

Pazarlama İletişimi

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programı ile reklamdan halkla ilişkilere, promosyonlardan sosyal medyaya değin kurumların ikna edici tüm iletişim çabalarına ilişkin katılımcılara bilgi birikimi kazandırmak amaçlanmaktadır.

Pazarlama İletişimi e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir.

Kimler Katılabilir ?

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programı, pazarlama iletişimi konusunda bilgi sahibi olmak isteyen girişimcilere, işletmecilere, reklam, halkla ilişkiler ve sosyal medya ajanslarında yeni çalışmaya başlayıp bir pazarlama iletişimi temeli oluşturmak isteyenlere yöneliktir. 

Değerlendirme

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

Pazarlama İletişimi

Diğer Programlar

Program Başlığı
Bilgi Sistemi Tasarımı
Bilgi Sistemi Tasarımı

Bilgi Sistemi Tasarımı e-Sertifika Programı kapsamında; Sistem Analizi ve Tasarımı, Bilgisayar ve Programlamaya Giriş ve Kullanıcı Deneyi...

Program Başlığı
Arapça II
Arapça II

Bu program, katılımcılara günlük hayatta kullanacakları Arapça kelimeleri, kalıp ve cümleleri tanıtmayı ve dilbilgisi kuralla...

Program Başlığı
e-Perakendecilik
e-Perakendecilik

e-Perakendecilik e-sertifika programı katılımcıların “e-perakendeciliği” işletme bakış açısıyla kavramasını ve e-perakendeciliğe i...

Program Başlığı
Din Bilimlerine Giriş
Din Bilimlerine Giriş

Bu programın amacı, insanlık tarihi kadar eski olan din ve inanç kavramlarını, dinin tarihsel, sosyolojik ve psikolojik boyutlarını, bir baş...