Menu

İşletmelerde Bilgi Yönetimi I

İşletmelerde Bilgi Yönetimi I Sertifika Programı kapsamında; işletme bir sistem olarak ele alınmıştır ve işletme bilgi sistemleri formasyonunun katılımcılara kazandırılması amaçlanmıştır.

İşletmelerde Bilgi Yönetimi I e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış Anadolum eKampüs Sistemi üzerinden erişilebilen PDF formatındaki ders kitaplarından ve internet ortamında verilen hizmetlerden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 250 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 125 TL'dir. 

 

 

 

Kimler Katılabilir ?

İşletmelerde Bilgi Yönetimi I Sertifika Programına ilgi duyan herkes başvurabilir.

Değerlendirme

İşletmelerde Bilgi Yönetimi I  e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

İşletmelerde Bilgi Yönetimi I e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir

Örnek
Sertifika

İşletmelerde Bilgi Yönetimi I 

Diğer Programlar

Program Başlığı
Marka İletişimi Yönetimi
Marka İletişimi Yönetimi

Marka İletişimi Yönetimi e-Sertifika Programı ile marka iletişimi ve pazarlama iletişiminin temel kavramlarını bilen, kurumların markalaş...

PROTOKOLLÜ PROGRAM
Program Başlığı
Yerel Yönetimler (Grup 2)
Yerel Yönetimler (Grup 2)

Yerel Yönetimler Sertifika Programı yerel yönetimler açısından önemli olan yerel yönetim mevzuatı, idari ve mali mevzuat...

Program Başlığı
Evim ve Ailem
Evim ve Ailem

Bu programda kişisel yaşamlarında ve ev ortamlarında bireylere; ailesi, sağlığı ve ekonomisi ile ilgili karar ve uygulamalarını destekleyecek ...

Program Başlığı
Profesyonel Satış Becerileri
Profesyonel Satış Becerileri

Profesyonel Satış Becerileri e-Sertifika Programının amacı satışı bir seferlik bir işlem değil, müşterilerle kurulacak uzun soluklu ilişk...