Menu

Habercilik

Katılımcılara çeşitli medya kuruluşlarında haber değeri yaratacak söyleşiden fotoğrafa haber içeriğine etki eden unsurlar, medya sistemleri ve medyaya göre haber içeriği oluşturma konularında bilgi birikimi kazandırmak amaçlanmaktadır.

Habercilik e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 250 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 125 TL'dir.

Kimler Katılabilir ?

Habercilik e-Sertifika Programı; yerel, bölgesel ya da ulusal medya kuruluşlarında, özel ya da kamu kurumlarının basın-yayın ve halkla ilişkiler bölümlerinde çalışan, habercilik konusunda kendini geliştirmek isteyenlere yöneliktir.

Değerlendirme

Habercilik e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Habercilik e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir

Örnek
Sertifika

Habercilik

Diğer Programlar

Program Başlığı
Çocukları Tanıma ve Değerlendirme
Çocukları Tanıma ve Değerlendirme

Çocukları Tanıma ve Değerlendirme e-Sertifika Programı, çocuklara hizmet veren kurumlarda çalışan çocuk gelişimci ...

Program Başlığı
Bilgi Sistemi Tasarımı
Bilgi Sistemi Tasarımı

Bilgi Sistemi Tasarımı e-Sertifika Programı kapsamında; Sistem Analizi ve Tasarımı, Bilgisayar ve Programlamaya Giriş ve Kullanıcı Deneyi...

PROTOKOLLÜ PROGRAM
Program Başlığı
Kooperatifçilik
Kooperatifçilik

Anadolu Üniversitesi ile Ticaret Bakanlığı arasında 21 Mayıs 2015 tarihinde Kooperatifçilik e-Sertifika Programı’nın uygulanmasın...

Program Başlığı
Perakendeciliğe Giriş
Perakendeciliğe Giriş

Perakendeciliğe Giriş Sertifika Programı kapsamında; perakendeciliğe giriş, tüketici davranışları, mağaza atmosferi konularında güncel bi...