Menu

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku

İnsan kaynakları yönetiminin iki kritik alanı olan iş sağlığı ve güvenliği ile iş ve sosyal güvenlik hukuku konularında, bu alanda çalışanlara,  çalışma yaşamının tarafları arasında bir dengenin kurulma ve koruma görevlerinde çerçeve oluşturmak amaçlanmıştır.

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 400 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 200 TL'dir. 

 

 

Kimler Katılabilir ?

Nitelikli işgücünün yetişmesi için görev yapan veya bu konuda kendini yetiştirmek isteyen işletmeciler, insan kaynakları çalışanları ya da geleceğini insan kaynaklarında görenlere yöneliktir.

Değerlendirme

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku 

Diğer Programlar

Program Başlığı
Perakendecilik
Perakendecilik

Perakendecilik Sertifika Programı, perakende mağazaların etkin ve verimli bir biçimde yönetilmeleri için gerekli olan bilgileri ...

PROTOKOLLÜ PROGRAM
Program Başlığı
Kooperatifçilik Eğitim Programı
Kooperatifçilik Eğitim Programı

Anadolu Üniversitesi ile Ticaret Bakanlığı arasında imzalanan Kooperatifçilik Eğitimi Yetkilendirme Protokolü’ne göre &...

Program Başlığı
İnsan Kaynakları Yönetimi
İnsan Kaynakları Yönetimi

İnsan Kaynakları Yönetimi e-Sertifika Programı kapsamında, insan kaynakları alanında kariyer planlayan bireylere yönelik örgütl...

Program Başlığı
Sağlık İletişimi
Sağlık İletişimi

Sağlık Kurumlarında İletişim e-Sertifika Programı Hipokrat'ın şu sözünden ilham alır: "Önce söz, sonra ila&cce...