Menu

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku

İnsan kaynakları yönetiminin iki kritik alanı olan iş sağlığı ve güvenliği ile iş ve sosyal güvenlik hukuku konularında, bu alanda çalışanlara,  çalışma yaşamının tarafları arasında bir dengenin kurulma ve koruma görevlerinde çerçeve oluşturmak amaçlanmıştır.

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir. 

 

 

Kimler Katılabilir ?

Nitelikli işgücünün yetişmesi için görev yapan veya bu konuda kendini yetiştirmek isteyen işletmeciler, insan kaynakları çalışanları ya da geleceğini insan kaynaklarında görenlere yöneliktir.

Değerlendirme

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku 

Diğer Programlar

Program Başlığı
İletişim Becerileri
İletişim Becerileri

İletişim Becerileri e-Sertifika Programı kapsamında; etkili iletişim teknikleri, iletişim bilgisi, ikna edici iletişim konularında bilgil...

Program Başlığı
Introduction to Business Administration
Introduction to Business Administration

This online certificate program is aimed at giving you the basic knowledge about the functions and principles of business management.  

Program Başlığı
Siyasal İletişim
Siyasal İletişim

Siyasal İletişim Programı kapsamında; siyaset bilimi, siyasal iletişimi, ikna edici iletişim konularında güncel bilgiler aktarılarak, kat...

Program Başlığı
Kurumsal İletişim
Kurumsal İletişim

Sertifika Programı, kurumsal anlamda ihtiyaç duyulacak temel iletişim becerilerini ve örgütsel davranışları kazandırmayı ama&ccedi...