Menu

Yönetim ve Organizasyona Giriş

Yönetim ve Organizasyon Programı kapsamında; yönetim ve organizasyon, genel işletme, iktisada giriş konularında güncel bilgiler aktarılarak, katılımcıların mevcut bilgi ve yeteneklerinin geliştirilmesine katkı sağlamak amaçlanmaktadır.

Yönetim ve Organizasyona Giriş  e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir. 

 

 

Kimler Katılabilir ?

Bu sertifika programı, mesleki gelişim programlarına kayıt yaptırmak isteyen, akademik eğitim almamış bireylere yöneliktir.

Değerlendirme

Yönetim ve Organizasyona Giriş e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

Yönetim ve Organizasyona Giriş 

Diğer Programlar

Program Başlığı
Seyahat Acentalarında Tur Planlaması ve Biletleme
Seyahat Acentalarında Tur Planlaması ve Biletleme

Seyahat Acentalarında Tur Planlaması ve Biletleme e-Sertifika Programında kalite sistemleri çerçevesinde, seyahat acentaları tarafınd...

Program Başlığı
Bahçe Tarımı
Bahçe Tarımı

Bahçe Tarımı e-Sertifika Programı ile toprak ve bitkilerin temel özellikleri, elementleri, sorunların giderilmesi gibi konularda bir bi...

Program Başlığı
Muhasebe ve Finans
Muhasebe ve Finans

Finansal bilgi sistemi ve envanter işlemlerinden, karın belirlenmesinde kullanılan temel yaklaşımlara, finansal tablolar ve analizi ile paranın zam...

Program Başlığı
ÇEVFOR-Yeminli Çevirmenlikte Uygulamalı Formasyon
ÇEVFOR-Yeminli Çevirmenlikte Uygulamalı Formasyon

Anadolu Üniversitesi ile Turçef Yeminli Çevirmenlik Federasyonu arasında 12 Ekim 2018 tarihinde anlaşma sağlanarak ÇEVFOR...