Menu

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programı kapsamında; sporda sponsorluk, spor ve medya ilişkisi, halkla ilişkiler yazarlığı konularında güncel bilgiler aktarılarak, katılımcıların mevcut bilgi ve yeteneklerinin geliştirilmesine katkı sağlamak amaçlanmaktadır.

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 400 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 200 TL'dir. 

 

Kimler Katılabilir ?

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika Programına herkes başvurabilir.

Değerlendirme

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programı

Diğer Programlar

Program Başlığı
Yeni Medya ve İletişim
Yeni Medya ve İletişim

Günümüzde iletişim teknolojilerindeki hızlı ilerlemeler yeni iletişim teknolojileri, yeni medya, sosyal medya, dijital iletişim gibi...

Program Başlığı
Ekoturizm Uzmanlığı
Ekoturizm Uzmanlığı

Bu programda turizm, çevre ve ekoloji alanlarına ilgi duyanlara, turizm coğrafyasının yanı sıra ekoloji ve turizm bilgisinin verilerek doğa ...

Program Başlığı
Görsel İletişim Bilgisi
Görsel İletişim Bilgisi

Görsel İletişim Bilgisi e-Sertifika Programı kapsamında; görsel kültür, görsel estetik, iletişim bilgisi konularında ...

Program Başlığı
Profesyonel Satış Becerileri
Profesyonel Satış Becerileri

Profesyonel Satış Becerileri e-Sertifika Programının amacı satışı bir seferlik bir işlem değil, müşterilerle kurulacak uzun soluklu ilişk...