Menu

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programı kapsamında; sporda sponsorluk, spor ve medya ilişkisi, halkla ilişkiler yazarlığı konularında güncel bilgiler aktarılarak, katılımcıların mevcut bilgi ve yeteneklerinin geliştirilmesine katkı sağlamak amaçlanmaktadır.

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 400 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 200 TL'dir. 

 

Kimler Katılabilir ?

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika Programına herkes başvurabilir.

Değerlendirme

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programı

Diğer Programlar

Program Başlığı
İnsan Hakları
İnsan Hakları

İnsan Hakları e-Sertifika Programın amacı kamu kurum ve kuruluşları ile sivil toplum örgütlerinde çalışanlara insan hakları alanın...

Program Başlığı
Coğrafi Bilgi Sistemleri (MAPINFO)
Coğrafi Bilgi Sistemleri (MAPINFO)

Coğrafi Bilgi Sistemleri e-Sertifika Programının amacı, kamu ve özel kuruluşlara, karar verme sürecinde etkin olan coğrafi bilgi teknoloj...

Program Başlığı
Dış Politika ve Diplomasi
Dış Politika ve Diplomasi

Dış Politika ve Diplomasi e-Sertifika Programı kapsamında; uluslararası ilişkilere giriş, dış politika analizi , diplomasi tarihi konular...

Program Başlığı
e-Perakendecilik
e-Perakendecilik

e-Perakendecilik e-sertifika programı katılımcıların “e-perakendeciliği” işletme bakış açısıyla kavramasını ve e-perakendeciliğe i...