Menu

Kurumsal İletişim

Sertifika Programı, kurumsal anlamda ihtiyaç duyulacak temel iletişim becerilerini ve örgütsel davranışları kazandırmayı amaçlamaktadır.

Kurumsal İletişim e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir. 

Kimler Katılabilir ?

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programına kurumsal iletişim alanındaki yeteneklerini geliştirmek ve daha etkili çalışmak isteyen herkes bu programa kayıt olabilir.

Değerlendirme

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Sınavdan 15 gün sonra derslerdeki başarı durumunu gösteren ''Sınav Sonuç Belgesi'' internette yayınlanacaktır.

Örnek
Sertifika

Kurumsal İletişim

Diğer Programlar

Program Başlığı
Çocukları Tanıma ve Değerlendirme
Çocukları Tanıma ve Değerlendirme

Çocukları Tanıma ve Değerlendirme e-Sertifika Programı, çocuklara hizmet veren kurumlarda çalışan çocuk gelişimci ...

Program Başlığı
Introduction to Finance
Introduction to Finance

This online certificate program will provide you with the basic knowledge about key financial terms and approaches related to business functions.&n...

Program Başlığı
Marka İletişimi Yönetimi
Marka İletişimi Yönetimi

Marka İletişimi Yönetimi e-Sertifika Programı ile marka iletişimi ve pazarlama iletişiminin temel kavramlarını bilen, kurumların markalaş...

Program Başlığı
Pazarlama İletişimi
Pazarlama İletişimi

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programı ile reklamdan halkla ilişkilere, promosyonlardan sosyal medyaya değin kurumların ikna edici tüm ileti...