Menu

Kurumsal İletişim

Sertifika Programı, kurumsal anlamda ihtiyaç duyulacak temel iletişim becerilerini ve örgütsel davranışları kazandırmayı amaçlamaktadır.

Kurumsal İletişim e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir. 

Kimler Katılabilir ?

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programına kurumsal iletişim alanındaki yeteneklerini geliştirmek ve daha etkili çalışmak isteyen herkes bu programa kayıt olabilir.

Değerlendirme

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Sınavdan 15 gün sonra derslerdeki başarı durumunu gösteren ''Sınav Sonuç Belgesi'' internette yayınlanacaktır.

Örnek
Sertifika

Kurumsal İletişim

Diğer Programlar

Program Başlığı
Din Bilimlerine Giriş
Din Bilimlerine Giriş

Bu programın amacı, insanlık tarihi kadar eski olan din ve inanç kavramlarını, dinin tarihsel, sosyolojik ve psikolojik boyutlarını, bir baş...

Program Başlığı
Tıp Sekreterliği
Tıp Sekreterliği

Tıp Sekreterliği Sertifika Programı tıbbi sekreter olarak çalışan ya da çalışmak isteyen, alan değiştirmek isteyen, yeteneklerini gel...

Program Başlığı
Sanat Tarihi Uzmanlığı
Sanat Tarihi Uzmanlığı

Sanat Tarihi Uzmanlığı e-Sertifika Programı ile turist rehberlerinin ve turist rehberi adaylarının Sanat Tarihi konularındaki bilgi seviyelerinin a...

Program Başlığı
e-Perakendecilik
e-Perakendecilik

e-Perakendecilik e-sertifika programı katılımcıların “e-perakendeciliği” işletme bakış açısıyla kavramasını ve e-perakendeciliğe i...