Menu

Girişimcilik

Girişimcilik e-Sertifika Programı kapsamında; işletme yönetimi, iş planı ve girişimcilik ve iş kurma hakkında güncel bilgiler aktarılarak, katılımcıların mevcut bilgi ve yeteneklerinin geliştirilmesine katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

Girişimcilik e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir. 

 

 

Kimler Katılabilir ?

Girişimcilik e-Sertifika Programına kendi işini kurmak isteyen herkes katılabilir. Bu sertifika programında alan sınırlaması yoktur. Başarılı olan herkes Anadolu Üniversitesi onaylı Girişimcilik sertifikası sahibi olabilir.

Değerlendirme

Girişimcilik e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

İletişim Becerileri e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

Girişimcilik

Diğer Programlar

Program Başlığı
Perakendecilik
Perakendecilik

Perakendecilik Sertifika Programı, perakende mağazaların etkin ve verimli bir biçimde yönetilmeleri için gerekli olan bilgileri ...

PROTOKOLLÜ PROGRAM
Program Başlığı
Kooperatifçilik Eğitim Programı
Kooperatifçilik Eğitim Programı

Anadolu Üniversitesi ile Ticaret Bakanlığı arasında imzalanan Kooperatifçilik Eğitimi Yetkilendirme Protokolü’ne göre &...

Program Başlığı
Siyaset Bilimi
Siyaset Bilimi

Siyaset Bilimi e-Sertifika Programı, siyaset biliminin temel kavramları ile Türk siyasal hayatı ve kamu yönetimi ile ilgili bilgiler sunm...

Program Başlığı
İslam Tarihi
İslam Tarihi

Bu programın amacı konuya ilgi duyan herkese, İslam tarih ve medeniyetinin kaynaklarını analitik ve eleştirel bir çerçevede değerlend...