Menu

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programı kapsamında; sporda sponsorluk, spor ve medya ilişkisi, halkla ilişkiler yazarlığı konularında güncel bilgiler aktarılarak, katılımcıların mevcut bilgi ve yeteneklerinin geliştirilmesine katkı sağlamak amaçlanmaktadır.

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir. 

 

Kimler Katılabilir ?

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika Programına herkes başvurabilir.

Değerlendirme

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

Özel Olay Yönetimi ve Sponsorluk Sertifika Programı

Diğer Programlar

Program Başlığı
Girişimcilik
Girişimcilik

Girişimcilik e-Sertifika Programı kapsamında; işletme yönetimi, iş planı ve girişimcilik ve iş kurma hakkında güncel bilgiler aktarılarak...

Program Başlığı
Gelişimsel Destek Programı (Eğitimciler- Ergenlik)
Gelişimsel Destek Programı (Eğitimciler- Ergenlik)

Gelişimsel yetersizliği/yetersizlik riski olan çocuklara yönelik gelişimsel destek eğitimci/uzman e-sertifika programının amacı, 0...

Program Başlığı
Mağaza Yönetimi
Mağaza Yönetimi

Mağaza Yönetimi e-Sertifika Programı ile bir perakende mağaza ortamında, stok yönetiminden vitrine ürünlere alan tahsisinden in...

Program Başlığı
Pazarlama İletişimi
Pazarlama İletişimi

Pazarlama İletişimi e-Sertifika Programı ile reklamdan halkla ilişkilere, promosyonlardan sosyal medyaya değin kurumların ikna edici tüm ileti...