Menu

Kurumsal İletişim

Sertifika Programı, kurumsal anlamda ihtiyaç duyulacak temel iletişim becerilerini ve örgütsel davranışları kazandırmayı amaçlamaktadır.

Kurumsal İletişim e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış Anadolum eKampüs Sistemi üzerinden erişilebilen PDF formatındaki ders kitaplarından ve internet ortamında verilen hizmetlerden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 250 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 125 TL'dir. 

Kimler Katılabilir ?

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programına kurumsal iletişim alanındaki yeteneklerini geliştirmek ve daha etkili çalışmak isteyen herkes bu programa kayıt olabilir.

Değerlendirme

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Sınavdan 15 gün sonra derslerdeki başarı durumunu gösteren ''Sınav Sonuç Belgesi'' internette yayınlanacaktır.

Örnek
Sertifika

Kurumsal İletişim

Diğer Programlar

Program Başlığı
Temel Sendikal Haklar
Temel Sendikal Haklar

Temel Sendikal Haklar Sertifika Programı kapsamında; sendikacılık, bireysel iş hukuku, toplu iş hukuku konularında güncel bilgiler aktarılarak...

Program Başlığı
Arapça I
Arapça I

Bu program, katılımcılara öncelikle Arap alfabesini ve bu alfabeyle okumayı öğretmeyi; hem günlük hayatta selamlaşırken, kendil...

Program Başlığı
Yeni Medya ve İletişim
Yeni Medya ve İletişim

Günümüzde iletişim teknolojilerindeki hızlı ilerlemeler yeni iletişim teknolojileri, yeni medya, sosyal medya, dijital iletişim gibi...

Program Başlığı
Marka İletişimi Yönetimi
Marka İletişimi Yönetimi

Marka İletişimi Yönetimi e-Sertifika Programı ile marka iletişimi ve pazarlama iletişiminin temel kavramlarını bilen, kurumların markalaş...