Menu

Kurumsal İletişim

Sertifika Programı, kurumsal anlamda ihtiyaç duyulacak temel iletişim becerilerini ve örgütsel davranışları kazandırmayı amaçlamaktadır.

Kurumsal İletişim e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir. 

Kimler Katılabilir ?

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programına kurumsal iletişim alanındaki yeteneklerini geliştirmek ve daha etkili çalışmak isteyen herkes bu programa kayıt olabilir.

Değerlendirme

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Kurumsal İletişim e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Sınavdan 15 gün sonra derslerdeki başarı durumunu gösteren ''Sınav Sonuç Belgesi'' internette yayınlanacaktır.

Örnek
Sertifika

Kurumsal İletişim

Diğer Programlar

Program Başlığı
Dış Politika ve Diplomasi
Dış Politika ve Diplomasi

Dış Politika ve Diplomasi e-Sertifika Programı kapsamında; uluslararası ilişkilere giriş, dış politika analizi , diplomasi tarihi konular...

PROTOKOLLÜ PROGRAM
Program Başlığı
Kooperatifçilik Eğitim Programı
Kooperatifçilik Eğitim Programı

Anadolu Üniversitesi ile Ticaret Bakanlığı arasında imzalanan Kooperatifçilik Eğitimi Yetkilendirme Protokolü’ne göre &...

Program Başlığı
Introduction to Business Administration
Introduction to Business Administration

This online certificate program is aimed at giving you the basic knowledge about the functions and principles of business management.  

Program Başlığı
Habercilik
Habercilik

Katılımcılara çeşitli medya kuruluşlarında haber değeri yaratacak söyleşiden fotoğrafa haber içeriğine etki eden unsurlar, medya...