Menu

İslam Tarihi

Bu programın amacı konuya ilgi duyan herkese, İslam tarih ve medeniyetinin kaynaklarını analitik ve eleştirel bir çerçevede değerlendirme, İslam tarihi ve medeniyeti hakkında ana hatlarıyla bilgi edinme, İslam tarih ve medeniyetinin dünü ve bugünü arasında bağlantı kurarak analiz yapma fırsatını sunmaktır.

Kayıt bedeli 400 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 200 TL'dir. 

Kimler Katılabilir ?

İslam Tarihi e-Sertifika programı, dinî kültür ve bilgiyi gerekli kılan tüm alanlarda uzmanlaşma ihtiyacında olanların yararlanabileceği bir müfredatı içermektedir. Bu program sosyal bilimler alanında öğrenim gören tüm öğrencilere, bu alanda multidisipliner çalışma yapan araştırmacılara ve din bilimleri alanına merak duyan veya bu alanında uzmanlaşmak isteyen herkese yöneliktir.

Değerlendirme

İslam Tarihi e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

İslam Tarihi e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

İslam Tarihi

Diğer Programlar

Program Başlığı
Kurumsal İletişim
Kurumsal İletişim

Sertifika Programı, kurumsal anlamda ihtiyaç duyulacak temel iletişim becerilerini ve örgütsel davranışları kazandırmayı ama&ccedi...

Program Başlığı
İşletmelerde Bilgi Yönetimi II
İşletmelerde Bilgi Yönetimi II

İşletmelerde Bilgi Yönetimi II e-Sertifika Programı kapsamında; işletme bilgi sistemleri bünyesinde ihtiyaç duyulan veri işleme, v...

Program Başlığı
Girişimcilik
Girişimcilik

Girişimcilik e-Sertifika Programı kapsamında; işletme yönetimi, iş planı ve girişimcilik ve iş kurma hakkında güncel bilgiler aktarılarak...

Program Başlığı
e-Perakendecilik
e-Perakendecilik

e-Perakendecilik e-sertifika programı katılımcıların “e-perakendeciliği” işletme bakış açısıyla kavramasını ve e-perakendeciliğe i...