Menu

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku

İnsan kaynakları yönetiminin iki kritik alanı olan iş sağlığı ve güvenliği ile iş ve sosyal güvenlik hukuku konularında, bu alanda çalışanlara,  çalışma yaşamının tarafları arasında bir dengenin kurulma ve koruma görevlerinde çerçeve oluşturmak amaçlanmıştır.

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler internet ortamında sunulan uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve öğrenme malzemelerinden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 550 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 250 TL'dir. 

 

 

Kimler Katılabilir ?

Nitelikli işgücünün yetişmesi için görev yapan veya bu konuda kendini yetiştirmek isteyen işletmeciler, insan kaynakları çalışanları ya da geleceğini insan kaynaklarında görenlere yöneliktir.

Değerlendirme

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Örnek
Sertifika

İnsan Kaynakları Yönetiminde İş Hukuku 

Diğer Programlar

Program Başlığı
Turizmde Satış ve Pazarlama
Turizmde Satış ve Pazarlama

Turizm sektöründe satış ve pazarlama alanında çalışmak isteyen bireyler için planlanan bu programda, katılımcılara turizm s...

Program Başlığı
İlmihal Bilgisi
İlmihal Bilgisi

Bu Program, İslâm’ın ana esaslarını, yani tevhid ve şehadet kelimelerinde özetlenen, ayrıca Kur’ân-ı Kerîm ve Ha...

Program Başlığı
Perakendecilik
Perakendecilik

Perakendecilik Sertifika Programı, perakende mağazaların etkin ve verimli bir biçimde yönetilmeleri için gerekli olan bilgileri ...

Program Başlığı
Foreign Policy and Diplomacy
Foreign Policy and Diplomacy

This online certificate is designed to equip you with the basic knowledge and skills needed for foreign policy analysis and diplomacy in the contex...