Menu

Perakendeciliğe Giriş

Perakendeciliğe Giriş Sertifika Programı kapsamında; perakendeciliğe giriş, tüketici davranışları, mağaza atmosferi konularında güncel bilgiler aktarılarak, katılımcıların mevcut bilgi ve yeteneklerinin geliştirilmesine katkı sağlamak amaçlanmaktadır.

Perakendeciliğe Giriş e-Sertifika programına kayıt yaptıran öğrenciler kendilerine gönderilen uzaktan öğretim yöntemine göre hazırlanmış ders kitapları ve internet ortamında verilen hizmetlerden yararlanarak sertifika sınavlarına hazırlanabileceklerdir.

Kayıt bedeli 250 TL’dir. Daha önceki sınavında başarısız olup tekrar sınava girecek adaylar için kayıt yenileme bedeli 125 TL'dir. 

Kimler Katılabilir ?

Bu sertifika programı, mesleki gelişim programlarına kayıt yaptırmak isteyen, akademik eğitim almamış bireylere yöneliktir.

Değerlendirme

Perakendeciliğe Giriş e-Sertifika Programındaki derslerden başarılı olmak için sınavda 100 tam puan üzerinden en az 50 puan almak gerekmektedir.

Perakendeciliğe Giriş e-Sertifika Programındaki üç dersin tümünden başarılı olan öğrenciler programa ait ''Sertifika'' almaya hak kazanacaklardır. Öğrenciler başarısız oldukları dersleri izleyen sertifika döneminde kayıt yenileme yaptırarak tamamlayabilecektir.

Sınavdan 15 gün sonra derslerdeki başarı durumunu gösteren ''Sınav Sonuç Belgesi'' internette yayınlanacaktır.

 

Örnek
Sertifika

Perakendeciliğe Giriş

Diğer Programlar

PROTOKOLLÜ PROGRAM
Program Başlığı
Kooperatifçilik
Kooperatifçilik

Anadolu Üniversitesi ile Gümrük ve Ticaret Bakanlığı arasında 21 Mayıs 2015 tarihinde Kooperatifçilik e-Sertifika Programı&rs...

Program Başlığı
Web'de Görsel Tasarım
Web'de Görsel Tasarım

Bu programda katılımcıların görsel Web tasarımı, Web’de grafik tasarımı ve görsel kültür konuları hakkında güncel bi...

Program Başlığı
Oyun, Sanat, Edebiyat ve Çocuk
Oyun, Sanat, Edebiyat ve Çocuk

Oyun, Sanat, Edebiyat ve Çocuk eSertifika programının amacı büyüme çağında çocukları olan anne-babalar, evde ç...

Program Başlığı
Yeni Medya ve İletişim
Yeni Medya ve İletişim

Günümüzde iletişim teknolojilerindeki hızlı ilerlemeler yeni iletişim teknolojileri, yeni medya, sosyal medya, dijital iletişim gibi...